سایت دانلود کتاب اکترونیکی

معرفی بهترین سایت های دانلود کتاب الکترونیکی

سایت دانلود کتاب اکترونیکی

معرفی بهترین سایت های دانلود کتاب الکترونیکی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

5 مرحله برای دانلود رایگان مقاله

دوشنبه, ۲ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۱۹ ق.ظ


در یک تکالیف دانلود رایگان مقاله موضوعی ، وظیفه شما این است که یک طرف را در مورد یک موضوع خاص ، گاه بحث برانگیز انتخاب کنید و یک پرونده را برای نظر یا موقعیت خود ایجاد کنید. شما از حقایق ، نظرات ، آمار و سایر شواهد استفاده خواهید کرد تا خواننده خود را متقاعد کنید که موقعیت شما بهترین است. برای این کار ، شما تحقیقاتی را برای کاغذ موقعیت خود جمع آوری کرده و یک طرح کلی را به منظور ایجاد یک استدلال درست ساخته می کنید.

یک موضوع برای دانلود رایگان مقاله خود انتخاب کنید
دانلود رایگان مقاله موضع شما حول موضوعی است که توسط تحقیقات پشتیبانی می شود. موضوع و موقعیت شما باید هنگام به چالش کشیدن حفظ شود ، بنابراین تحقیق در مورد چند موضوع مفید است و موضوعی را انتخاب می کنید که می توانید بهترین استدلال کنید ، حتی اگر ممکن است عقاید شخصی شما را منعکس نکند. در بسیاری از موارد ، موضوع و موضوع شما به اندازه توانایی شما برای ایجاد یک پرونده قوی مهم نیست. موضوع شما می تواند ساده یا پیچیده باشد ، اما استدلال شما باید منطقی و منطقی باشد.

انجام تحقیقات مقدماتی
تحقیقات مقدماتی برای تعیین اینکه آیا شواهد کافی برای پشتیبان گیری از موضع شما وجود دارد ، ضروری است. شما نمی خواهید به موضوعی بیش از حد متصل شوید که تحت یک چالش قرار می گیرد.

برای یافتن مطالعات و آمارهای حرفه ای ، چند سایت معتبر مانند سایت های آموزش (.edu) و سایت های دولتی (.gov) را جستجو کنید . اگر بعد از یک ساعت جستجو چیزی پیدا نکردید ، یا متوجه شدید که موقعیت شما در یافتهای سایتهای معتبر تحمل ندارد ، موضوع دیگری را انتخاب کنید. این می تواند بعداً شما را از ناامیدی زیادی نجات دهد.

موضوع خود را به چالش بکشید
شما باید در هنگام موضع گیری ، نقطه مقابل را بدانید و همچنین موضع خود را می دانید. برای تعیین همه چالش های احتمالی ممکن است در هنگام پشتیبانی از دیدگاه خود وقت بگذارید. دانلود رایگان مقاله موضع شما باید به دیدگاه مخالف بپردازد و در مقابل آن به اثبات برسد. در نظر بگیرید که دوستان ، همکاران یا خانواده در مورد این موضوع بحث کنید تا از دیدگاه های جایگزین بهره مند شوید که شاید خودتان را به راحتی ندیده اید. هنگامی که برای طرف مقابل موضع خود استدلال می کنید ، می توانید به صورت عادلانه به آنها رسیدگی کنید و سپس بیان کنید که چرا آنها صدا ندارند.

یکی دیگر از تمرینات مفید این است که یک خط را از وسط یک کاغذ ساده بکشید و نقاط خود را از یک طرف لیست کنید و نقاط مقابل را از طرف دیگر لیست کنید. کدام استدلال واقعاً بهتر است؟ اگر به نظر می رسد مخالفت شما ممکن است از شما با امتیاز معتبر پیشی بگیرد ، باید موضوع یا موضع خود را در مورد موضوع تجدید نظر کنید.

به جمع آوری شواهد پشتیبان ادامه دهید
هنگامی که مشخص کردید که موقعیت شما قابل پشتیبانی است و موضع مخالف (به نظر شما) از موضع شما ضعیف تر است ، شما آماده هستید تا با تحقیقات خود شاخه ای داشته باشید. به یک کتابخانه بروید و جستجو را انجام دهید ، یا از کتابدار مرجع بخواهید تا در یافتن منابع بیشتر به شما کمک کند. البته می توانید تحقیقات آنلاین را نیز انجام دهید ، اما مهم است که بدانید چگونه به درستی اعتبار منابع مورد استفاده خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که مقالات شما توسط منابع معتبر نگاشته شده است ، و نسبت به منابع مفرد که با هنجار متفاوت است ، احتیاط کنید ، زیرا این موارد غالباً ذهنی هستند نه به لحاظ واقعی.

سعی کنید منابع متنوعی را گردآوری کنید ، و هم نظر یک متخصص (پزشک ، وکیل یا استاد) را تجربه کنید و هم تجربه شخصی (از طرف یک دوست یا عضو خانواده) که می تواند جذابیت عاطفی به موضوع شما بیفزاید. این اظهارات باید از موضع شما پشتیبانی کند اما باید متفاوت از گفته های شما باشد. نکته اینها اضافه کردن عمق به استدلال شما یا ارائه پشتیبانی حماسی است.

یک طرح کلی ایجاد کنید
یک دانلود رایگان مقاله موقعیتی می تواند به شکل زیر تنظیم شود:

1. مقدمه خود را با برخی از اطلاعات زمینه اصلی معرفی کنید. متن جمله خود را تنظیم کنید ، که موقعیت شما را تأیید می کند. نمونه های نمونه:

برای چندین دهه ، FDA ملزم به برچسب های هشدار دهنده بر روی محصولات خاصی است که تهدیدی برای سلامتی عمومی است.
رستوران های فست فود برای سلامتی ما بد هستند.
بسته های فست فود باید دارای برچسب هشدار دهنده باشد.
2. اعتراضات احتمالی را برای موضع خود مطرح کنید. نمونه های نمونه:

چنین برچسب هایی روی سود شرکتهای بزرگ تأثیر می گذارد.
بسیاری از مردم این موضوع را کنترل بیش از حد دولت می دانند.
چه کسی وظیفه دارد تعیین کند که کدام رستورانها بد هستند؟ چه کسی خط را ترسیم می کند؟
این برنامه پر هزینه خواهد بود.
3- از نکات مخالف حمایت و تایید کنید. فقط مطمئن شوید که نظرات شما را بی اعتبار نمی کنید. نمونه های نمونه:

تعیین اینکه کدام رستورانها باید خط مشی را رعایت کنند ، دشوار و گران است.
هیچ کس نمی خواهد ببیند که دولت در حال عبور از مرزهای خود است.
بودجه روی شانه های مالیات دهندگان قرار می گیرد.
4- توضیح دهید که علیرغم قدرت استدلالها ، هنوز جایگاه شما بهترین است. این جایی است که شما می توانید برای بی اعتبار کردن برخی از استدلالها و حمایت از خود کار کنید. نمونه های نمونه:

هزینه های این کار با بهبود سلامت عمومی مقابله می شود.
اگر برچسب های اخطار ایجاد شود ، رستوران ها ممکن است استانداردهای غذایی را بهبود بخشند.
یکی از نقش های دولت حفظ امنیت شهروندان است.
دولت قبلاً این کار را با مواد مخدر و سیگار انجام می دهد.
5- استدلال خود را خلاصه کنید و موقعیت خود را دوباره بیان کنید. دانلود رایگان مقاله خود را با تمرکز بر استدلال خود به پایان برسانید و از استدلالهای ضد خودداری کنید. شما می خواهید مخاطبان شما با دیدگاه خود در مورد موضوعی که با آنها طنین انداز است فاصله بگیرند.

وقتی یک دانلود رایگان مقاله موقعیتی می نویسید ، با اطمینان بنویسید و نظر خود را با اقتدار بیان کنید. از این گذشته ، هدف شما نشان دادن این است که موقعیت شما صحیح است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی