سایت دانلود کتاب اکترونیکی

معرفی بهترین سایت های دانلود کتاب الکترونیکی

سایت دانلود کتاب اکترونیکی

معرفی بهترین سایت های دانلود کتاب الکترونیکی

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

HOT SUMMER 2019 خوانده شده توسط زنان در ترجمه

چهارشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ

این یک تابستان باورنکردنی برای کتاب های زنان در زمینه ترجمه است. اولین هیجان انگیز ، هیجان انگیز ادبیات ، کتابهای جدید از موارد دلخواه مانند یوکو اوگاوا و اولگا توکارسکوک و موارد دیگر. این تابستان 2019 را که توسط زنان در ترجمه خوانده می شود بررسی کنید!

تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شود
پلیس حافظه توسط یوکو اوگاوا را پوشش می دهد.  تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شودپلیس حافظه توسط  یوکو اوگاوا ، ترجمه استفان اسنایدر
من از یوکو اوگاوا حسرت دارم و همیشه از دیدن جدیدترین پروژه او هیجان زده هستم ، از کتابهایی مثل رمان لمس کننده او  خانه دار و استاد گرفته تا مجموعه ترسناک داستانهایش  انتقام جویی: یازده قصه تاریک ، و اکنون پلیس حافظه. . در یک جزیره بی نام ، اشیاء ناپدید می شوند. اول این که  کارهای کوچک ناپدید می شوند و بسیاری از مردم این جزیره از تغییرات آگاه نیستند. اما خیلی زود تشدید می شود و شهروندانی که می توانند اشیای گمشده را به یاد بیاورند از ترس پلیس حافظه زندگی می کنند. نوشتن اوگاوا همیشه خیره کننده است - به طرز فجیع و قدرتمند خود خالی از سکنه است - و من نمی توانم صبر کنم تا ببینم او رمان اورولیایی از نظارت دولتی را در دست گرفته است. 

خواهران خون با پوشش کیم ییدوم. خواهران خون توسط  YIDEUM KIM ، ترجمه  جیون لی 
خواهران خون ، اولین رمان از شاعر مشهور کیم ییدئوم ، داستان جئونگ یول ، دانشجوی کالج را با پیامدهای سرکوب خشونت آمیز تظاهرات دانشجویی در کره جنوبی روایت می کند . Yideum با نثر بسیار صادقانه و صادقانه ، تصویری از محیط جونگ یول را نشان می دهد. این روایت کاملاً آشنا ، بدرفتاری و کاهش ارزش زنان و تهدید مداوم از خشونت جنسی است. در بحبوحه این ناآرامی ناآرام ، جئونگ یول در تلاش است تا بفهمد او کیست و چه کسی می خواهد باشد - یک رمان برانگیزنده و قدرتمند. 

تاریخ.  ظروف سرباز یا مسافر  توسط Sigrún Pálsdóttir Cover.  تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شودتاریخ. ظروف سرباز یا مسافر توسط  SIGRÚN PÍLSDOTTÍR ، ترجمه شده توسط  LYTTON SMITH
راوی تاریخ. ظروف سرباز یا مسافر معتقد است که او کشفی اساسی را رقم زده است ، یکی که برای همیشه دنیای هنر و حرفه دانشگاهی او را تغییر خواهد داد. این در حالی است که او متوجه می شود - در جریان نهایی کردن پایان نامه - کشف او چیزی بیش از دو صفحه است که به هم چسبیده اند! او رازهای دوستان و خانواده خود را نگه می دارد ، حتی اگر استرس و اضطراب باعث می شود تا او از دست دادن واقعیت خودداری کند. عجیب و داخلی ، تاریخ. ظروف سرباز یا مسافر یک رمان جذاب و یکی دیگر از شاهکارهای ترجمه برای لیتون اسمیت است که روان و روان و پراکنده راوی را به تصویر می کشد و همچنین نقد هوشمندانه نویسنده از آکادمی های مدرن و طنز طنزانه است.

قلبهای خالی توسط جولی زه جلد.قلبهای خالی: رمانی از جولی زه ، ترجمه جان کالن
Empty Hearts یک پرفروش در آلمان ، یک هیجان انگیز قدرتمند و باهوش است که با الهام از "عناوین امروز ملی گرایی سفید ، زنوفوبیا ، و سیاست افراطی راست". در دنیای Zeh ، Brexit نیز اتفاق افتاده است ، مانند Frexit ، و یک بحران مالی بین المللی و افزایش یافته است. خشونت جهان را به آشوب انداخته است. بریتا یک کلینیک پیشگیری از خودکشی را اداره می کند که به عنوان یک سازمان جنایی که بیماران خودکشی را به سازمان های تروریستی وصل می کند ، دو برابر است. تاریک اما هوشمندانه و جذاب ، قلب خالی خوانندگان را متحیر می کند.

جلد The Heart Heart توسط ناتالیا گینزبورگ.  تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شودTHE HEART HEART توسط ناتالیا گینزبورگ ، ترجمه FRANCES FRENAYE
ناتالیا گینزبورگ "یکی از نویسندگان بزرگ ایتالیایی قرن بیستم" نامیده شده است و با انتشار ناشر جدید مسیرهایی دوباره از قلب خشک و خوشبختی استفاده می شود ، به همین ترتیب در ماه ژوئن ، خوانندگان جدید ، من خودم ، با این نویسنده جذاب آشنا می شوم. The Dry Heart یک داستان ترسناک فمینیستی در مورد ازدواج است ، یک هیجان انگیز روانشناختی که این سؤال را می پرسد: چرا همسرهای بیشتری همسرشان را نمی کشند؟ نثر گینزبورگ ، غیرقانونی و غیرواقعی است و من نمی توانم منتظر بمانم تا به کارهای او شیرجه بزنم.

باقیمانده توسط Alia Trabucco Zeran پوشش می دهد.THE REMAINDER توسط ALIA TRABUCCO ZERÁN ، ترجمه شده توسط سوفی هیوز
لیست طولانی برای دریافت جایزه بین المللی Man Booker 2019 ، The Remainder یکی از مورد علاقه های من در مورد سالهای گذشته است! ایکللا و فلیپه دو دوست هستند که در میراث دیکتاتوری شیلی زندگی می کنند ، هنگامی که پالوما ، یک آشنای قدیمی ، برای بازگشت و دفن مادرش به سانتیاگو می آید. خاکستر خاکستر از آسمان در اثر فوران آتشفشانی در نزدیکی آسمان ، باران می یابد و پروازهایی را در سراسر کشور انجام می دهد. هنگامی که تابوت مادر پالوما در هنگام ترانشه گم شد ، این سه دوست یک شنونده قرض می گیرند (همانطور که شما انجام می دهید) و برای گرفتن او به کوهستان سفر می کنند. شدید و فراموش نشدنی ، The Remainderیک حساب جالب از تاریخ خشونت است. این رمانی از تصاویر فراموش نشدنی است: فلیپه در خیابان های سانتیاگو سرگردان است و مردگان را می شمارد ، سه دوست که در حال شنیدن مشروب هستند و خاکستر می افتد و با برف در کوه مخلوط می شود. من برای مدت طولانی در مورد این فکر می کنم. 

مکانهای اقامتی پوشش ویولتا گرگ.  تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شودمکانهای اقامتی WIOLETTA GREG ، ترجمه جنیفر کرفت
هنگامی که من نخستین مورد تحسین منتقدان ویولتا گرگ را به پایان رساندم که با قورت دادن به عطارد ، همه آنچه را که می خواستم بیشتر بود - بیشتر داستان ویولا و بیشتر نثر زرق و برق دار گرگ. من نوشته های گرگ را قبلاً به عنوان این ترکیبی کنجکاو و سرشار از جذابیت هوای سبک ، حساسیت غنی و تاریکی توصیف کرده ام و این دوباره در اینجا است ، با ترجمه ای جالب از جنیفر کرفت. ما ویولا را هنگامی که او روستای کودکی خود را ترک می کند همراهی می کنیم و برای کالج به شهر مجاور Czestochowa می رویم. هیجان استقلال برای ویولا کوتاه است ، هرچند اوضاع زندگی وی از بین می رود. او در یک لحظه جالب در تاریخ لهستان ، صحنه ها ، اصوات و داستان های اطراف خود را به هم می ریزد ، متناسب با آن ، تطبیق ، رشد و نمو می کند.

بادی که زباله های آن را توسط سلوا آلادا پوشش می دهد.بادی که زباله می گذارد توسط سلوا آلادا ، ترجمه کریس اندروز
در اولین بازداشت سلوا آلادا ، چهار روح "به عنوان طوفانی روبرو می شوند" در یک روز در روستای آرژانتین جمع می شوند. وقتی ماشین Reverend Pearson خراب می شود ، سرنوشت او و دختر نوجوانش لنی را به سمت گاراژ خاکی ، خارج از جاده Gringo Bauer و دستیار او Tapioca سوق می دهد. سفر انجیلی به سرعت به روح پاک Tapioca علاقه مند می شود ، و روابط فزاینده ای بین مکانیک و انسان خدا ایجاد می کند. با فروپاشی طوفان و بادهای تیتراژ هدر می رود ، زندگی این شخصیت ها برای همیشه تغییر خواهد کرد. بررسی عمیق خانواده و ایمان ، در برابر یکی از قدرتمندترین و زیباترین تصاویر پس زمینه رمانی که تاکنون خوانده ام ، قرار گرفته است.

ده عشق نیشینو توسط هیرومی کاواکامی.  تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شودده عشق نیشینو نوشته هیرومی کاواکامی ، ترجمه آلیسون مارکین پاول
از نویسندگان پرفروش Strange Weather در توکیو و  شهرت فروشگاه Nakano Thrift می توان به ده عشق از نیشینو اشاره کرد - یکی از بیشترین انتظارات من از تابستان. در ده داستان نزدیک به هم ، هیرومی کاواکامی زندگی ده زن مختلف را در نقاط تقاطع خود با یوکییکو نیوشینو مبهم و اغوا کننده دنبال می کند. در طول این داستانها ما به زندگی او می پردازیم ، اما از همه مهمتر این بینش شدید را در زندگی این زنان ، پر از آژانس و خواسته های خودشان به دست می آوریم. تصویری صمیمی و روشنگری از رابطه جنسی ، عشق و روابط مدرن با جذابیت طراوت و عمق احساس رمان های دیگر او. با این پست مسیرهای خواندن ، راه خود را به کارهای دیگر هیرومی کاواکامی بیابید  .

با پوشش Olga Tokarczuk ، شخم خود را روی استخوان های مردگان بکشید.شخم خود را بر فراز استخوانها بکش: رمانی  از اولگا توکارزوک ، ترجمه آنتونیا لوید جونز
پس از عشق جایزه من بوکر بینالمللی اولگا Tokarczuk بردن رمان  پرواز ، ترجمه جنیفر باغچه، و شنیدن این کتاب به عنوان یک "ادبی رمز و راز قتل" مجموعه ای در یک روستای دور افتاده لهستانی توصیف، من می دانستم که من تا به حال به دست من در درایو خود را برف پاک کن بیش از استخوان های مردگان . ناامید نشد! برجسته یانینا یک ستاره شناس پرشور و طرفدار حیوانات است ، خوشحال است که زندگی آرام خود را ادامه می دهد تا اینکه همسایه اش مرده شود و اتفاقات عجیبی در جامعه خود کسب کند. او خودش را درگیر تحقیقات می کند و معتقد است که حقیقت را کشف کرده است. اما چه کسی به یک پیرزن عجیب و غریب گوش می دهد؟ یک رمان ناسازگار با ژانر ، Drive Plough Your Drive بخشی هیجان انگیز تحقیقاتی و بخشی پریا است ، با نقد اجتماعی گزنده و طنز آمیز.

کدام یک از این تابستان 2019 توسط زنان در ترجمه خوانده می شود که می توانید در کیسه ساحل خود بسته بندی کنید؟ به دنبال چیزهای بیشتری می گردید؟ این لیست از 50 کتاب مورد نیاز برای خواندن زنان در ترجمه را بررسی کنید .


# در ترجمه
گوش دادن بهفروشگاهخودی
 اشتراک گذاری
5 رمان عاشقانه 5 موجودات دریایی که باید در کیسه ساحلی خود بچرخند
جسیکا اوری
19-16-19
آیا تا به حال آرزو می کنید که فقط می توانید آبششها را جوانه بزنید و به پایین اقیانوس فرود بیایید؟ این یک تابستان آزاردهنده و گرم در اینجا در ماین بوده است ، جایی که ما به تابستان های گرم معمولی عادت نداریم ، چه رسد به تغییرات جوی که ناشی از تغییرات آب و هوایی فوق العاده گرم است. معمولاً تابستان در اینجا ، بنابراین شوخی می رود ، در آگوست یک روز 70 درجه آفتابی است. متأسفانه ، تا زمانی که علم راهی برای بازگشت ما به زندگی در آبی بزرگ پیدا نکند ، تنها کاری که می توانم انجام دهم خواب است. این ، و خواندن یک پشته از عاشقانه های موجودات دریایی درباره موجودات ماوراء طبیعی از امواج برخاسته و به من نوید یک زندگی بهتر در زیر دریا می دهند.

به منظور این پست ، هر خدای پری دریایی / مردمان / سلکی / دریایی که از اعماق زمین برخیزد ، "موجودی دریایی" تلقی می شود ، صرف نظر از بسیاری از "بخش" های انسانی که ممکن است در اختیار داشته باشد.

Soul Song توسط Marjorie M Liu Coverآهنگ روح توسط MARJORIE M. LIU
عذرخواهی از خوانندگان زمانی که در آنجا هستند. Soul Song از لحاظ فنی ششم در سریال Dirk & Steele لیو است. اما ، مانند بیشتر عاشقانه های یک سریال ، می تواند به تنهایی آن را بخواند. بنابراین برای کسانی از شما که به اندازه ترتیب خواندن یک سریال اهمیتی نمی دهند (من از شروع کار در وسط چیزها بدنام هستم) مطمئناً ارزش وقت شما را خواهد داشت. یک "شاهزاده دریا" با صدای جادویی که توسط یک جادوگر دریایی اسیر می شود؟ وقتی نوبت به رمان های عاشقانه موجودات دریایی می رسد ، کرمانشاه پادشاه است ، و من همیشه برای یک پری دریایی کوچک پری دریایی پایین هستم. جایزه: قهرمان یک شخصیت مجازی ویولن است ، بنابراین بین رشته های او و صدای جادویی قهرمان این قطعاً یک کتاب برای طرفداران موسیقی است.

عروس Selkie توسط ملانیا جانسونعروس سلکی توسط ملانی جکسون
شما فریاد می زنید ، من فریاد می زنم ، همه ما برای مردانی فریاد می زنیم که از دریا بیرون می آیند و به دنبال عروس هستند. ... فکر می کنم اشتباه کردم گرچه سلکی ها ثانیه دوم نزدیک به بازی در عرصه رمان های عاشقانه موجودات دریایی را بازی می کنند. به هر حال ، این یکی برای همه شما است که با تماشای راز Roan Inish بزرگ شده ایدو تعجب می کنم که دوست پسرهای سیاه چشم شما کجا بودند. من عاشق این کتاب هستم من حداقل سه بار آن را خوانده ام و هرگز پیر نمی شود. بیوه مگان کالبین فقط یک کلبه کوچک را در یک شهر نیمه خالی در سواحل اسکاتلند به ارث برد که به تدریج توسط تپه های ماسه ای بلعیده می شود. حتی جایی که ماسه های خزنده هم وجود ندارد ، مکان بسیار دلپذیری است و مگان طول نمی کشد تا دلیل آن را بفهمد. یا برای فهمیدن اینکه او خیلی بیشتر از آنچه که برای آن چانه زنی کرده است به ارث برده است ، از جمله توجه یک مرد بسیار عجیب و غریب تیره که در آستانه طوفان شدید در آستان او ظاهر می شود.

با پوشش دی دی کارنی ، عمیق تر از اقیانوسDEEP THAN OCEAN توسط دی کارنی
اگر به صفحه Goodreads برای Deeper Than the Ocean نگاه می کنیدمتوجه خواهید شد که یک هشدار محتوا به اندازه یک سر هشدار برای "گونه های مختلط" وجود دارد. اکنون ، من هنوز کتاب کارنی را نخوانده ام ، اما اگر من حدس می زنم می گویم: انتظار ندارید که این مرد با جادویی پاهای خود را جوانه بزند وقتی که زمان برخی از تشنجات پوستی است. من می دانم که دوستداران هیولا من آنجا هستند مانند "دم ماهی ، واقعاً؟" شما فکر می کنید این باعث ترس من خواهد شد؟ "اما برای بقیه شما ، این را بخاطر بسپار. من کاملا مطمئن هستم که قهرمان دی قصد مراقبت از شاهزاده خانم دانیل باله و فلس ندارد. وقتی یک سکه باستانی را کشف می کنید که قرار است تا آخر عمر راه خود را پرداخت کند و در عوض خود را در آب گرم (ba-dum-tish) و در وسط جنگ چمن زیر آب پیدا کنید؟ چه کسی به چند تغییر آناتومیکی اهمیت می دهد.

سلکی توسط Rosanna Leoسلکی توسط ROSANNA LEO
اسکاتلند بیشتر؟ بیشتر سلکی ها؟ بله لطفا. مگی در سال بسیار سختی است. بنابراین وقتی مادربزرگش درگذشت ، برای فرار از زندگی خود راهی ارکنی اسکاتلند می شود و اوضاع مادر بزرگ را مرتب می کند. چیزهایی مانند مهر و موم قدیمی پیرمرد ، ظاهرا (ناخالص ، مادربزرگ) ، که ظاهراً ارث اوست. به آن دسته از افرادی که به طور غیر قابل توضیح تصمیم دارند دست خود را بر روی پوست قدیمی ، از جمله آن کالان مزخرف کالن ، و برخی از آرزوهای تحریک آمیز در مورد مردی که از امواج برخاسته است ، اضافه کنند (من را امضا کنید) ، و آنقدر طولانی است تا مگی فرار اسکاتلندی

The Nymph King توسط Gena ShowalterTHE NYMPH KING توسط GENA SHOWALTER
آه نشانگر هدایت کننده رزمندگان پوره آب دستی و همسران مقتول آنها. احتیاط: من کار Showalter را دوست دارم. کتابهای او موزهای خوب قدیمی هستند ، اوقات فراغت بیش از حد. اما همانطور که با رمان هایی با سبک مشابه (سریال کرزلی کول's Immortals After Dark بلافاصله به ذهن می رسد ، با قهرمانان آلفا و نقشه های زانی آن) ، مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد. اگر فکر می کنید بیش از حد محتاط هستم ، به بررسی های Goodreads نگاهی بیندازید. آنها عمدتا مثبت هستند ، اما منفی ها واقعاً هستندمنفی. همچنین قهرمان مستقیماً قهرمان را از ساحل ربوده و اسیر خود را در انتهای اقیانوس نگه می دارد. و چشمهایم را بر روی عاشقانه های آدم ربایی قطع کردم ، بنابراین این اسکناس همه رمان های عاشقانه موجودات دریایی برای من است. اما برای افراد دیگر ، عاشق عاشق والرین به نظر می رسد با خوشبختانه سندرم استکهلم از گذشته.

بدیهی است که تعداد بسیاری از افراد دارای سکسپلت های جنسی و جنسی بسیار زیاد در آنجا (که ذکر یک مجموعه از خدایان دریا و غیره) در انتظار عشقهای فانی آنها نیست. و این فقط در عاشقانه است! به ویژه ، پری دریایی در همه جا در داستان وجود دارد. من حتی در مورد ثروت کتاب های پری دریایی خارق العاده برای بچه ها ، خوانندگان کلاس متوسط ​​و طرفداران YA شروع نکردم . یا انواع کتاب های پری دریایی برای بزرگسالانی که در آنجا وجود دارند.

پس برو بیرون و بخوان! تابستان تقریباً تمام نشده است ، اما هیچ قانونی وجود ندارد که در حالی که ما زمستان پاشنه هایمان را خنک می کنیم (به معنای واقعی کلمه) ، هنوز نمی توانیم رمان های عاشقانه موجودات دریایی را بخوانیم و رویای آبهای گرم آبی را در سر داشته باشیم. و اگر دوستداران دریا مورد علاقه خود را در اینجا مشاهده نمی کنید ، من را صدای جیر جیر کنید ! من همیشه به دنبال توصیه های کتاب هستم.

  • دانلود ایبوک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی